Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 09:30:23 +0300

Tere!

Setomaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/23690 
aadressile Võru maakond, Setomaa vald, Käre küla, Lauri (elamu) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Elamu rekonstrueerimine teekaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27117138>  (menetlus nr: 
451709), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Setomaa Vallavalitsus) või menetleja (MOONIKA PINDIS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister